Gæstebog

Tak fordi du/I besøger vores hjemmeside. Skriv en hilsen i gæstebogen ved at klikke på den blå knap. Du kan også indsætte et foto ved din hilsen.
Skrevet af Anette Lorentzen, d. 03-10-2019
Fedt at se jer have succes, mødte jer for flere år siden og kunne mærke I var gode til det og ville kun det bedste for hunde, så dejligt at se hjemmesiden...
Skrevet af Mette Halvgren, d. 22-07-2019
Super hunde skole, er godt I er placeret i Gistrup for så har jeg ikke længere end jeg kan være med, besøger jer meget snart!
Skrevet af Ditte jensen, d. 13-05-2019
Er det muligt at i kan hjælpe mig med at træne min golden hvalp? den er lydig allerede men kunne godt tænke mig at træne den til at adlyde det hele.
Skrevet af Jens andersen, d. 08-05-2019
Er stor fan af jeres flotte hunde!
Skrevet af Anne Marie Baadsgaard Rasmussen, d. 21-11-2017
Jeg vil gerne ønske jer alle en glædelig jul samt et helt fantastisk nyt år .

Ps godt på jeres hunde.
Skrevet af Henning, d. 12-11-2016
Passion og lidenskab, I brænder for det. Dejlige billeder og flot hjemmeside :-)
Skrevet af kevinluo, d. 13-08-2016
En meget flot hjemmeside.
Skrevet af Torben, d. 01-05-2014
Dejlig side om hunde med maser af flotte billeder af Jeres hunde. Håber at I under Jeres links vil tilføje Dogsuniverse.dk en ny stor dansk side med masser af informationer om de enkelte hunderacer og artikler om hunde
Skrevet af Anne Marie Baadsgaard, d. 05-12-2013
Jeg vil hermed ønske jer alle en Glædelig Jul samt et godt Nytår.

Husk at passe godt på jeres hunde også Nytårs aften.
Der er mange hunde der har problemer med at klare Fyrværkeri så hjælp dem godt igennem.
Skrevet af Maj-Britt Kusk, d. 24-03-2013
Har du set den nye webshop for hunde- og kattevenner? Prøv www.filurifax.dk
Skrevet af Torben, d. 27-11-2012
Hej

Kom lige forbi.
Tak for kikket

De bedste hilsner
Torben
Skrevet af lisbeth nielsen, d. 03-08-2012
hejsa. dejligt at hjemmesiden bliver opdateret, hele tiden. vi er klar til hundevagt her i weekenden, håber alle for en god weekend. mvh lisbeth og familie.
Skrevet af Conny, d. 02-01-2012
Godt Nytår ønsker vi her fra METAsHUS.
Samtidig tilbydes I Lån af FERIEHUS...som er velegnet til familier med mange hunde.
Skrevet af Gitte, d. 03-08-2011
Får helt dårlig samvittighed over jeg ikke får trænet mere med min hund. Det må jeg altså blive bedre til.
Skrevet af obelixx, d. 18-06-2011
NØØØØJ hvor er det en flot hjemmeside og hvor er det dejligt at se at du har det så deeejligt :O) jeg har det også dejligt og skal være min mors hjælpe hund for hun sidder i kørestol, jeg vil blive rigtig glad hvis du også så min hjemmeside og måske skrev i min gæstebog :O) mange store VOV fra Obelixx

Nyeste kommentarer

23.11 | 18:07

Hej, jeg ledet efter et sted at træne agility med fokus på konkurrencetræning. Er det noget i tilbyder?:)

11.09 | 04:53

Hej,
Jeg er interesseret i Agility. Min hund er 10mdr, så har snart en alder der passer😊 Er der planer for nye hold?
Vh Rikke

27.08 | 18:17